Новините днес

За кино със…Стаси Кара

„ЗА КИНО С….“ е новата рубрика в Popcorn Movies BG, в която кинокритици, блогъри и най-обикновени филмови маниаци ще застават пред еднаквите за всички въпроси и ще дават своето конкретно мнение по някои интересни теми. Очаквайте всяка седмица по един от специално селектираните приятели да излива себе си публично пред всички, за да разберем какви са неговите вкусове и филмови предпочитания!

Тази седмица имаме честта да зададем 10-те въпроса на Стаси Кара. Да, точно така – водещата на „Като на кино“ по bTV Cinema. Освен в предаването, нея я виждаме и всяка година като водеща на наградите „Оскар“ по същата телевизия.  Стаси е родена в гр. София и завършва Испанската гимназия, а веднага след това специализира в история на изкуството и международна журналистика. Страстна пътешественичка, тя обикаля света и създава множество интересни репортажи, които впоследствие се излъчват по българските телевизии.
Към настоящия момент, кино-гуруто Стаси може да бъде гледана всяка събота, преразказвайки от първо лице срещите си с големите холивудски звезди. Освен това, тя води и личен блог, в който описва най-интересното от света на киното и телевизията. Блогът може да видите тук, а междувременно да хвърлите око и на десетте въпроса, които зададохме и на които Стаси отговори искрено и с голяма отговорност.

Дами и господа, за кино със Стаси Кара!

 

На кино в киното или на кино вкъщи?

И двете! Абсолютно различни преживявания са, киното е магия и заслужава подходящата атмосфера и компания. Никой мъж не заслужава да бъде воден на “50 нюанса сиво” или “Сексът и градът”. Има удоволствие в това да споделяш видяното, както и да гледаш филми сам.

Кой е първият филм, за който имаш спомени, че си гледал/а на голям екран?

“Лунен пътешественик” на Майкъл Джексън и бях пленена от целия свят, който видях.

Имат ли българите кинокултура?

Трудно ми е да отговоря на този въпрос, смятам че всеки има предпочитания и не е нужно да си енциклопедия, за да имаш култура. Мисля си, че през последните години желанието да ходиш на кино заради самото преживяване, наистина се е повишило.

А какво мислиш за българското кино?

Предубена съм на тази тема, признавам си. Радко срещам български филми, които ми харесват и основната причина, заради това е, че липсва история. А световните режисьори винаги казват колко важен е сценарият. Смятам, че и тук трябва да бъде така.

Скорсезе с Де Ниро или Копола с Пачино?

Както казваше Джоуи в “Приятели” пред невъзможен избор между пленителни предложения в едната и другата ръка – “събери си ръцете заедно”! Не мога да направя такъв избор, тези хора са в основата на това защо обичам киното толкова. Всъщност Скорсезе с Де Ниро и Копола с Пачино са киното!

Според теб, кой от съвременните режисьори ще се превърне в легендарна емблема за световното кино?

Алехандро Гонсалез Иняриту. Наистина ли някой има нужда от обяснение защо?

Кой е филмът, който всички харесват, а ти искрено ненавиждаш и защо?

Gone girl или “Не казвай сбогом” – тотално разочарование само за мен, всички други адски го харесаха! Обожавам Дейвид Финчър, но този филм беше ужасен. Бен Афлек в комбинация с Розамунд Пайк, която прекалено се напъва да играе психопат, не беше моето нещо.

Случвало ли ти се е да промениш изцяло мнението си за даден филм при повторното му гледане?

Не се сещам за конкретно заглавие, но да бих дала втори шанс на всичко.

Кои са трите филма, които би взел/а със себе си в изолирана среда?

“Обичайните заподозрени”, “Закуска в Тифани” и “Бърдмен”, това са просто три, които ми хрумват. Има няколко много комерсиални заглавия през годините, които знаех наизуст по едно време – “Скорост” или “Лоши момчета”.

По скалата от 0 до Interstellar, колко е яко най-якото ти ревю, което някога си писал/а?

Нямам проблем да кажа, че нещо е супер яко, когато съм впечатлена! За последните примери, които се сещам, са “Игра на кодове”, “Момичето от Дания” и “Завръщането”, и трите филма ме разтресоха и мислех за тях много след като ги гледах, а не е ли това смисълът на всичко?

Leave a comment

Your email address will not be published.


*